6. Holten - Lettele

13 juni 2021 - Lettele, Nederland

Heel lux, vanmorgen eerst de auto naar Lettele gebracht en daarna afgezet in Holten. Helaas noodzaak omdat op zondag in deze omgeving geen bussen rijden. Op parkeerplaats Holterberg begonnen en al snel begon de afdeling richting Expelo een buurtschap v ong. 150 boerderijen verspreid tussen Holten en Okkenbroek. Heel veel intensieve veeteelt vindt hier plaats ook het melkvee staat veel binnen helaas. Veel weilanden vol hooi maar weinig vee erop. Gelukkig liep ik ook veel in de bossen over zandpadden. Het was lekker wandelweer, een zonnetje windje. Bij een rustpunt kopje koffie gedronken en later in Okkenbroek bij zaalcomplex cola met appeltaart zodat ik het laatste stuk met volle maag kon afleggen. ook het laatste stuk liep ik veel tussen de bossen door afgewisseld met weilanden. In Lettele voordat ik in de auto stapte nog een cola met bitterballen genomen. Altijd lekker wat pittigs, heel de dag niet 1 keer verkeerd gelopen dat mag ook wel een wonder genoemd worden want daar heb ik patent op.