Elburg - 't Harde - Station Wezep

29 augustus 2018 - Wezep, Nederland

Na een slechte nacht en laat maar zeer uitgebreid ontbijt op pad naar het vervolg op vervolg van de dagwandeling Elburg, er was begin vd middag regen voorspeld dus niet te lang treuzelen en pad, de zon scheen in ieder geval nu nog lekker. Eerst nog wat foto's van Elburg gemaakt ( zonder toeristen) en via het Bagijnendijkje Elburg verlaten. Via allerlei straten en later via soort grasdijk, binnenwegentjes en bospaden naar 't Harde gewandeld, onderweg bij een manage koffie gedronken, ik was de 1e wandelaar ooit die vroeg of er koffie was, tuurlijk altijd welkom. In 't Harde op hetzelfde bankje als gisteren geluncht, lekkere fruitsalade, yoghurt en verse koffie van de super. In 't Harde via een bospad naar 't Loo gelopen, naast een groot vakantiepark ook een dorpje bij Wezep. Nu was het nog een paar kilometer door het bos alleen duren die laatste km altijd veel langer maar zonder verkeerd te lopen aangekomen op mijn B&B adres, een 1 kamer appartement in een verbouwde hooiberg, alles erop en eraan, eerst heerlijk in de tuin koffie gedronken met de eigenaars en gepraat over van alles en nog wat, daarna lekker gegeten in een restaurant 300 meter verderop. Hopelijk slaap ik vannacht beter, morgen kreeg ik mijn ontbijt in het bakhuisje, zo te horen erg uitgebreid.